little darling, it feels like it's been years...



Lalalaa, here comes the sun. And I say... IT'S ALRIGHT.

Marie lyckades åstadkomma ett av de roligaste ögonblicken i mitt liv igår.


Jag dör.




Oki, vad har det pysslats med på senare tid? I tisdags cyklade jag och Marie till Anudshög och kikade utsikt samt spanade efter älgar. På kvällen var en del folk här och åt kyckling och pasta. Mamma råkade nämligen säga "bjud in alla dina kompisar". Tolkades bokstavligen..... Nej så många var vi väl inte. Sedan spelade vi kubb, tjejerna mot killarna. Tänker inte avslöja vilka som vann, men det var inte killarna. 

Onsdag fika med Veronica på stan. Fick höra roliga historier (det finns alltid NÅGOT att berätta) och roliga planer inför framtiden. JT och Alex ringde och undrade om bad stod på schemat. Jadå, sa vi och följde med till Sundängen. Det var i det närmaste folktomt förutom några tjejer som hade pickenick på bryggan men jag tror att vi skrämde bort dem. Sedan kortspel på kvällen med syrrorna. Våldsamt parti av hej knekt.

Igår blev det en tur till Strömsholm och fika på Stenköket. God paj, huhu. Efter att ha kikat närmare på slottet och beslutat att det ej var värt att betala för att gå in så åkte vi mot Sanda. FETT KALLT som Calle skulle ha sagt. Iaf så dök nyss nämnda Carl upp med Emil och Carin i släptåg. Blev sandslottebyggande (som Emil ställde sig och hoppade på, den lilla snorungen) och micket busande med Calle (förlåt att jag knuffade i dig från bryggan... typ tre gånger...)

Kvällen spenderades tvärs över gatan, hemma hos Jonatan med kräftskiva. Jesus Kristus säger jag bara. Har ej återhämtat mig än, Marie än mindre. Hon stod som sagt för kvällens roligaste. Måste även påpeka att mamma gjorde världens godaste paj. Kräftor </3






I övrigt kan påpekas att ibland vill man, men vad gör man inte för sina vänner......



Stockholm i morrn. Skulle ha åkt idag men det blev inte så. Taggar.

Efter den här veckan kommer jag inte ha ett öre kvar och jag kommer vara en micket fattig lapp.

Ack, om någon kunde ge mig en trisslott.



Nu ska jag dryga via telefonen med den stackars Callen som fick åka ensam till Stockholm.


HEY DO





xxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0