löfte



Ska bli bra på att blogga igen. Men misstänker starkt att folk helt enkelt inte bryr sig längre nu när jag är hemma.


I alla fall så kom jag nyss på tanken att logga in på min gamla email. Den får cirkus 20 plus/minus 10 spammail om dagen. Hur som helst fann jag ett mail från Isabelle och hon hade undertecknat det med "Have a nice holiday,
 From your tickle victim Isabelle xxxxx". Saknarrr mina ungar.


I övrigt är det snart en månad sedan flyget från Londres gick och jag känner att jag bör börja ordna upp mitt liv snarast för nu börjar det fan i mig gå utför.


DISCIPLIN.

Ska från och med nu endast prata franska med pappa. Jag menar parler seulement francais avec mon pere. Ska bli världsbäst på franska. Läsa ordbok innan jag sover och rabbla verb tills jag spyr. Åh vad roligt.




bonne nuite osv osv


xxx

Kommentarer
Postat av: Veronica

grannen är dmu mot mig och jag är full ring mig imrgon ska du få höra!!!!!!!!

2010-08-07 @ 03:19:10
Postat av: Emina

Nej du skriver för roligt för att sluta blogga:)



Hur gick det kom ni iväg till stockholmis? huu



2010-08-07 @ 11:57:53
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: sam mattson

vi bryr oss visste!

nä det är nästan orligare att läsa nu, när du snackar om ställen man faktiskt vet vad det är ;D

2010-08-07 @ 16:00:27
URL: http://mattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0