förtvivlad



Bookie flyttar i morgon. Massa tråkigt. Hon ska bli ekonom i Linköping.

Iaf så blev det tårta med Bookie, Anton och Linda hos Anna och sedan en tur till Pitchers.



Kan ju meddela var jag INTE var någonstans ikväll. Nämligen Leeds och sedde Libertines.

Kan ju även meddela var jag INTE kommer vara i morgon trots att jag hade (har?) biljett för att se Libertines... Nämligen Reading.



Just nu är jag extremt avis på Stina och om hon så micket som andas ett ord om att hon har sett mitt favoritband återförenade efter sex år och inte jag kommer jag att strypa henne och sedan kasta ut henne från mitt hus så hon inte har någonstans att bo när hon kommer hit på tisdag.



cornered the boy kicked out at the world.
well, the world kicked back, a lot fucking harder



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0