en elefant balanserade




Carlito flyttade in för en natt.

Mehehe, vi har alltid kul. Kika film, laga mat alltför sent och sen promenad vid midnatt.
Igår väckte den lilla apan mig genom att ungefär hoppa på mig. Därför tvingade jag honom att gå hem efter frukosten (klockan var ca 13.00). Yess, bokstavligen gå hem till stan.

Vi tog paus på Hälla och lekte med keyboardar på Toys'R'us. Vid lasarettet ringde mormor och undrade om vi inte hade råd med bussen... Väl hemma hos Carin så väntade en ytterst pigg Emil som gjorde sitt bästa för att tillfoga mig blåmärken. Suck, varför ska alla kusiner nödvändigtvis ställa sig och hoppa på en??

Sedan kom Sarah och hämtade mig och så lekte vi på IKEA. Tyvärr lyckades vi endast finna en pryl av tre som vi sökte så får väl kalla det ett misslyckande.

Kvällen spenderades ensam med mitt Rollercoasterspel och pappas lp-skivor. WUNDERBAR. Åh ett tomt hus <333 Ska aldrig mer gå ut och träffa folk. Förutom i eftermiddag när jag ska leka med Johanna och eventuellt även Niclas om han behagar visa sig.


hey do




xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0