en casa



Hemma från Way Out West. Jag lever - nätt och jämnt.

Tusen tack för allt Veronica. Gillar din bäddsoffa skarpt!




Jesus Kristus, sömn måste prioriteras. Sen hungrig.


Samt så vägrar min älskade dator Pikachu ansluta till Internet.


Jag dör.






p.s. Ja Stina, jag sedde Håkan Hellström, ÅH ELSKAR HAN MEST I VÄRLDEN - han var så bäst och sötast!!!






p.s.s. Förlåt, några tryckfel smög sig in i den sista meningen.

Faktum var att Plan A (att gömma sig under en sten) inne kändes så lockande så vi drog hem till Veronica när Göteborgs älsklingsgosse spelade. Om det är något man inte orkar se nykter så är det Håkan Hellström-fans. Det enda som är värre är väl Håkan Hellström-fans som gråter när de ser sin idol. Ack, dagens ungdomar osv osv.




xx

Kommentarer
Postat av: stina

Jag sitter faktiskt här och gråter över att jag inte såg honom. gör det mig värre eller bättre att se på?... haha.



Åh. suck.

Håkan.

2010-08-16 @ 14:56:22
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: Anonym

adda mig på msn! [email protected]

2010-08-16 @ 14:58:13
Postat av: Veronica

ja bäddsoffan äger!!! :P fick skäll av "edda" för att vi inte såg håkan. xD

2010-08-16 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0