well you can't fool me dennis




Sarah hittade hit igår WIIIHI. Hon hade med sig massa kuliga grejer:

1) Marabou (schweizernöt!!)
2) OLWs grillchips
3) Min jacka

Dessutom hälsningar från (och jag citerar): En glad syster, en glad pappa, en orolig mamma som hälsade att jag skulle dricka mindre öl (vadå?), samt en arg syster.

Frodo är den arga för hon använder alltid min jacka, mwahahahaha.




I alla fall så hann vi knappt komma hit innan jag lagade mat (pastasallad) åt ungarna. Skickade iväg Sarah ner mot Green Lanes för att fixa hotell för natten. (Lite finare än mitt och Veronicas i Kings Cross fast dyrare). När mamman kom hem begedde Sarah och jag oss mot Oxford Circus och Poland St för att se Mystery Jets. Inte nog med att det var gratis att gå in, (mamma sluta läsa nu) öl och vodka var också gratis. 


Mystery Jets var massa bra! Nya skivan kommer nog låta micket fint. Kanske inte finns någon Young Love eller Two Doors Down men nog gillades nya låtarna som vi hörde. Blaine har coolt hår. På grund av en ljudkille  lyckades vi nästan tackla omkull honom när han hoppade förbi på sina kryckor.

Sarah har nu även åkt dubbeldäckare och tunnelbana. Hon gillar det. Vad som händer idag vet vi inte än men familjen ska till Oxford = ledigt hus. 




hey do mina vänner 


xx 

Kommentarer
Postat av: Friday

Massa arg ;(

2010-04-09 @ 10:51:21
Postat av: MAJA

Friday är en dryg och sur liten sak (hon har lagt beslag på din JÄTTEGAMLA svarta jacka nu när den andra är borta.....suck.) och jag är fortfarande glad :D



Men tycker du kan komma hem snart, och mitt förslag är att du köper med dig ett par converse i min storlek hem???? Du vet de fanns ju i camden och ajg köpte dem inte :( (jag betalar naturligvis....)

2010-04-09 @ 21:43:05
Postat av: Anna

Gratis vodka?! Nu tror jag du bara försöker lura dit mig:)?

2010-04-09 @ 23:58:49
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0