käre xxxxxxx



Det blir helt enkelt inte torsdag.


Väntar massa men nä.


Igår träffade jag Jennifer vid Kings Cross. Micket intressant konversation där måste jag tillstå. Tyvärr är ungefär det enda som jag kommer ihåg att vi diskuterade Eva och Adam och kom fram till att Johnny Flynn är veckans babe. (FÖRLÅT jag skall sluta tjata om den där killen nu)

Spontan bild på Skogsmulle:





Även roligt när vi letade efter Rock On Records i Camden eftersom hemsidan påstod att den låg där. Till slut frågade vi inne på en annan skivaffär och han hade jobbat där. När affären låg i Camden vill säga. På slutet av 90-talet.


Idag var det pannkaketillverkning för pickenick i solen. Till kvällsmat köttbullar. Har därmed använt så gott som hela min matlagningskunskap. Aj.



Nu ska jag sura vidare med mina brev. Alt. bygga tidsmaskin.










hey do

xx

Kommentarer
Postat av: Frodo

Skogsmulle?! wtf?

2010-04-07 @ 10:48:57
Postat av: Anna

VAD FÖR JÄVLA BREV!?

2010-04-07 @ 18:05:28
Postat av: sarah

käre xxxxxxx innehåller för många x :(

2010-04-07 @ 19:34:43
Postat av: Veronica

kings cross<3 jag saknar florence väldigt mycket!

2010-04-07 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0