snabbtt inlägg



TUBEN OM 24 MIN.


INGA GLOPREM  


This week on the Life of Stina:

I torsdags lekte jag med Veronica i Muswell Hill. Hon visade sig då vara en micket trevlig tjej. Konstigt hur jag har tagit bussar till och från det där stället i 8 månader utan att veta vad som finns där.

Igår hade Marie huvudvärk så hon somnade och övergav oss. Men jag och Veronica begav oss till Hope and Anchor i Islington för att träffa Christine. Förlåt jag vet inte vad jag ska säga. Till slut beslutade vi oss för Camden där vi träffade några andra svenskar på Camden Eye. ROLIGT.



Idag blir det tuben (åh det var länge sen) till Hyde Park och brännboll!!!


La la laa, solen skiner och det är varmt och jacka vad är det? Hoppas det det vräker ner snö hemma i Sverige för jag langar bilder så småningom. Undrar om det blir snö blandad med vulkanaska????



Hey do mina vänner, jag måste springa. (Kan ju inte bli sen till tubstationen 5 min bort det vore ju pinsamt)

xx

Kommentarer
Postat av: Frida

MENAR DU ATT DU INTE ANVÄNDER JACKAN?!?!?!

inte okej stina!

2010-04-17 @ 15:04:45
Postat av: Veronica

fish n chips finns på spotify!!! :O Visste du det?

2010-04-17 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0