sammanbrott



Äntligen säger jag bara. ÄNTLIGEN.

Halvfrisk åtminstone. Så ont i halsen att det krävs 2 alvedon för att få bort det men jag lever. WIIHI.



Dagens värsta var när jag skulle laga mat (spaghetti och köttfärssås) och hacka lök.

ALLTSÅ.

Tårkanalerna fick slutligen nog och gick på icke tidsbestämd semester. Tårarna rann och rann. Det enda jag kunde tänka på var "livet suger" vilket fick mig att börja tänka på Alex eftersom det är hans uttryck (trots att han hävdar motsatsen). Av någon anledning så började jag tänka på vad de där pojkarna i Irsta har pysslat med och jag började skratta så micket att jag (grät?) i det närmaste dog.


Överstimulans där misstänks. Aldrig mer lök i matlagning.







saknar dem och alla andra där hemma


xx

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Ingen irsta pojek är ju hemma.. förutom jontahan! hihii kom heem .ska jag komam? vad händiir

2010-04-29 @ 00:12:38
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0