påsk



glad jävla påsk då.



äckeldåligt humör och arg på världen.

familjen åker iväg imorgon är borta till måndag.


tack.

gode.

gud.




blir vansinnig.



liksom varför kunde de inte säga att jag hade kunnat vara ledig den här veckan för fjorton dagar sedan? då hade jag kunnat åka hem en vecka åtminstone. sånt tjaffs om att hon har varit borta så länge från sina barn och det är skönt att komma hem efter fem jävla veckor i norge. ja för hon är ju den enda som har varit borta från sin familj i fem veckor va. dessutom finns det absolut ingen mat i kylskåpet eller frysen och hon kommer ju förmodligen inte handla. jaha så nu ska jag köpa mat för fyra dagar med min au pair-lön också? är just nu ca tre millimeter från att åka hem.




dagens positiva var aprilskämtet i vlt. det var faktiskt bra.



xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

om hon hade sagt något i förväg hade jag kunnat stanna kvar ju! :O

2010-04-02 @ 13:29:59
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Du kudne ju åkt heem!!



Stiina! Jag ska komma själv. För killarna är så jobbiga och dom omemr itne kunna hinna till flyget för att de är för fulla typ. När vill du att jag ska komma! (bra tat konversera om detta över blogg.se..)

2010-04-08 @ 23:09:59
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0