our house. a very very very fine house.




Vid denna tid ska små barn sova. Men av diverse anledningar är jag glad nu.

Alla bryr sig, bra.


1) Jag pratade med papsi idag
2) Jag pratade med Frodo idag
3) Alla mina kläder är tvättade (länge sen)
4) Mitt rum är städat (ännu längre sen)
5) HELG!!
6) Dagens bästa: Under en längre period har jag velat ha ett spel men inte hittat det förutom någon tråkversion som man bara kan spela i en timme. Frågade Johan om han visste var detta underbara spel kunde tänkas finnas eftersom han är en sån som vet sånt. "Vänta lite" säger han då och jag tror att han ska koka kaffe eller något. Tre minuter senare skickar han spelet till mig. GLÄDJE! Danke danke Johan, jag är definitivt skyldig en gentjänst där.

Vet inte riktigt hur jag ska få det här spelet att låta lika fantastiskt som det är men det heter i alla fall Monopoly Build-a-lot Edition. Man ska bygga, köpa och sälja hus samtidigt som man ska uppfylla vissa mål på tid. Låter lätt men sen ska man måla husen och göra fina trädgårdar (men då måste man först bygga ett trädgårdscenter) och så ska man uppdatera dem för att öka värdet på husen och allt går sönder. WUNDERBAR. Tror att det är för typ tioåringar.

Nu har jag spenderat de senaste timmarna med min nya följeslagare genom livet (ja jag pratar fortfarande om spelet <333) men god afton mina vänner



xx

Kommentarer
Postat av: Friday

Men självklart är ett samtal med mig dagens höjdpunkt!

2010-04-30 @ 12:47:17
URL: http://aftereight.webblogg.se/
Postat av: mattson

haha! :D låter som bra tidsfördriv.. vart kan man hitta dett spel då?

2010-04-30 @ 17:30:20
URL: http://mattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0