mjau




Förlåt för surinlägg igår, ehe. Vad pysslas det med ikväll då? Jo jag lissnar på en fantastisk spelningslista på Spotify (vågar inte langa den här, folk bara klagar ehe) och skriver personliga brev. Måste skicka in några ansökningar snart. Problemet är att jag inte kan vara seriös. Alltså jag försöker verkligen men det kryper i fingrarna och jag måste lägga in några skämt. Åhhh kommer aldrig bli antagen.


Lissnar på världens bästa Johnny Flynn under tiden. Min nya stora kärlek

Nästa gång det blir lite pengar över så blir det till att införskaffa hans skiva.

 

 

 

Samtidigt har jag även från två olika personer, som såvitt jag vet inte känner varandra, idag fått uppdatering om JSK. Från ett håll handlade det om födelsedag och från andra hållet handlade det om bilder. Micket trevligt. Känner folk fortfarande generellt att jag behöver delges saker om honom?? Jag dör vad kuligt.


Nu skall det fortsättas med brev.

Suck.





xx


Kommentarer
Postat av: Anna

Mer brevprat. Jag är förvirrad och nyfiken , vem får breven??????

2010-04-05 @ 19:03:39
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/
Postat av: STINA

Alltså personligt brev som man bifogar vid ansökan till jobb eller utbildning ^^

2010-04-05 @ 23:51:11
URL: http://weweresinging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0