mars bar



Ojoj, vilken intressant dag.

Lyckades dra med ungarna till parken. Pickenick-lunch. Väl hemma satt vi ute på studsmattan med filtar och kortlek och andra spel (läs Pokemon blå).

Sedan skulle det lagas mat, AJAJ. Det enda jag hittade var såna jätteräkor. Drog mig till minnes att vi åt dem med nudlar en gång. Googlade och skulle sedan då tillaga detta. Har verkligen ingen aning om hur det gick till men massa god mat. Innebär att antal maträtter Stina kan göra nu uppgår till 3.


Sedan öppnade ungarna Katie's Nailbar (jag fick silvrigt nagellack med rosa prickar - endast 50p!) och Fragrance by Isabelle (massage - även det endast 50p!).



Kommer snart att börja klättra på väggarna känner jag. Sötaste ungarna på jorden men 12 timmar om dagen med dem är väldigt micket. Är inte lovet slut snart?!




Nu How I Met Your Mother <33



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0