i can stay til it's time to go



live outside your head
live inside a song



Häromdagen fick jag en så kallad uppenbarelse. Inte om JSK (I wish) eller något annat trevvvvligt utan angående Pete. Jag har fått nog. Jag lägger ner Pete totalt. Orkar inte bry mig längre. Alltså killen gör alla besvikna hela tiden och just när man inte tror att det kan bli värre så sjunker han ännu lägre. Musiken har inte varit bra på flera år och nu försvinner dessutom Drew och Adam, dvs de som höll ihop allt när Pete var ute på vift och pysslade med annat, ur bilden.

Inte ens Libertines känns intressant längre. Om någon vill ha en lördagsbiljett till Reading kan de få köpa min.







hey do pete



xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

köpte du en lördagsbiljett utan mig? :O

2010-04-23 @ 13:52:02
Postat av: Petes fru.

min besvikelse är stor...



1. det skrämmer mig alltid lika mycket att du kan mitt mellanamn...

2. ´Din besatthet av Johnny Flynn är läskig.

3. Ja jag ska vara det!!! Men jag har inte råd med mer festival :/ min mamma tar livet av mig i så fall.

2010-04-23 @ 18:05:30
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: Veronica

vet inte om du har sett detta men här är johnnys flickr: http://www.flickr.com/photos/18834898@N03/

2010-04-24 @ 12:18:00
Postat av: Anonym

??????????????????????????

2010-04-25 @ 23:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0