förflyttad



Familjen är borta så jag och datorn har flyttat ner till vardagsrummet för bäddsoffan där är 3 ggr så bred som min säng och ca 3905 ggr så skön. Måste vila upp mig efter en alldeles för rolig kväll på Koko igår. Tänker inte så mcyket som närma mig ytterdörren förutom för att vandra och köpa cola kanske. 

Fick påskpaket från Sverige idag!! Åh vilken lycka med godis haha. Fanns massa kuliga prylar där i, typ kort på påskkärringar (åh vad söt jag var när jag var liten blabla osv) och Maja hade ritat Pikachu och Bulbasaur. WTF?








xx

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag är en pikachu och jag saknar dig, dvs bulbasaur. Fångade jag inte din bästa sida så säg? :D



Kan även tillägga att jag klarade ut Pokemon League idag, så jag är bäst i världen, haha.



(påminner om ny bloggis)

2010-04-04 @ 14:11:45
URL: http://walkidiotwalk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0