dancing in the dark



Vad är oddsen på att ens flyg ska bli inställt på grund av vulkanutbrott??


Fråga Veronica och hennes vänner som skulle till London idag, hahahaha.

Tyvärr innebär ju detta även att jag inte fick mina grillechips. Förhoppningsvis så kanske islänningarna lär sig  att tillbe vulkangudarna ordentligt nu. Fast de var förmodligen bara lite upptagna med att upprätta någon slags ekonomi. Jobbigt när ens land går i konkurs och sådär.



Igår fick jag något virus på datorn, alltså ett riktigt hemskt virus som gjorde att jag ej kom åt varken internet eller några filer. Datorn och jag grät lite (micket) tillsammans när virusprogrammet hittade viruset men ej kunde ta bort det.  Men idag (efter många om och men) återställde datorn sig till 10 februari. Inget virus och datorn funkar <33333333333

Datorn och jag:





Ska strax till Muswell Hill och träffa en annan Veronica. Borde anstränga mig lite för att se presentabel ut (mamma, var stolt) men allvarlig energibrist (förlåt mamma). Måste vara solbrist på grund av vulkanaska. Antingen det eller att ta hand om ungar 12 timmar om dagen.




Ok var är min ipod nudå? VARTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT har den gått?


Jag dör.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0