CHELSEA CHELSEA I BELIEVE IT




Dagens väder var regn och temperatur cirkus kall. Ungarna har mest bråkat så till slut tröttnade jag och körde upp dem på övervåningen för att städa sitt rum. Med lite (micket) assistans från mig så blev det fint. Frodo hade varit stolt. Mamma också. Sedan hade hon påpekat att jag hade missat en fläck, haha.

Vi målade naglar (vilka naglar? i mitt fall) och gjorde pärlarmband. Micket tjejigt. I morgon får vi väl fäktas med tomma plastflaskor eller leka pokémon och brottas ute på studsmattan istället. Fast de ska iväg och klättra i träd eller klappa en get eller nåt och jag är ledig fram till 18.00 prick.

Vad mer? Jo LITEN SARAH skall hittas också. Ehehheehe.


Har även vunnit biljetter att se Mystery Jets i morgon. WIIIIIIIIIIIIE. Hade ju biljett till deras spelning på Barfly men då åkade jag hem till Sverige för att fira Jonhs 20-årsdag. Inte för att jag ångrar det eller så men jag vill se Mystery Jets. Gladgladglad.





hey do


xx

Kommentarer
Postat av: Frodo

Tsss, det kan inte ha blivit så snyggt om jag hade hjälpt till.

2010-04-08 @ 10:24:52
Postat av: STINA

Friday, jag ringde just din svensklärare och talade om att jag inte förstod vad du menade eftersom din grammatik var så otroligt dålig. Andemeningen gick dock fram, din lilla fuskstädare.

2010-04-08 @ 11:11:20
URL: http://weweresinging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0