Ang. Johnny Flynn



Ja tyvärr så har Johnny Flynn-filtret som jag försökte införa på den här bloggen dött. Jag skyller på vulkanaska. Därför följer alltså ännu ett inlägg om killen.


Present från mig till er: Lisa Mitchells video Coin Laundry.

1) Låten är helt ok
2) JOHNNY FLYNN är med

Bra kika nu mina vänner. Jag dör vad söt han är







Killen är även förlovad och ska gifta sig inom en inte alltför avlägsen framtid. Säkra källor på det (Henry) men mysteriet är MED VEM??? Veronica jobbar numera heltid med att lösa gåtan. (Ser även fram emot bilden på hela londonpeople-gänget!!)


För att riktigt hålla er uppdaterade så spelar underbarnet (jag pratar fortfarande om Johnny) i Londres den 26e maj. Nytt album "Been Listening" 7 juni. Nya låtar finns på Myspace. Kommer inte på så micket mer så avslutar med en bild och hoppas att allas nyfikenhet är stillad för en vecka åtminstone.








xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0