shoot the poets



Katie och Isabelle är en la escuela. Bilen hemkörd utan skador på varken fordon eller förare. Trodde att det skulle vara svårt att hålla till vänster, men det är inte speciellt svårt när man möter ca tre miljoner bilar som alla kör på "fel" sida av vägen... Att växla är däremot hur svårt som helst. Men vid stadskörning är det ju mest ettan och tvåan så det går... typ, haha.

Nu ska jag bege mig mot Rough Trade och se om det går att få armband till The Cribs på torsdag. Tuben till Kings Cross St Pancras, byta till rosa linjen och hoppa av vid nåt som börjar på A och East. Jag är bäst. Alla transportmedel är min grej helt enkelt.


IT'S ON.






xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0