plågsamt



Idag har jag, på inrådan av Friday, kollat på Camp Rock. Jag dödde lite av hur plågsamt dålig den var.

Dock, och detta är en aning pinsamt att erkänna, skulle jag gärna sätta mig ner och prata med Joe Jonas i en timme eller två bara för att se hur han är när han inte måste vara Mr Disney ^^








Katies recension:

Camp Rock is so rubbish and when i hear the Jonas Brothers I think I die and then come back to life again. also Camp Rock is camp and it is as lifeless as a rock. My overall review is that everything in it is rubbish and my rating for it is 0 out of 1000000000.

Thank you, and I hope you cry when you see Camp Rock, because I did (with desperation).



Isabelles recension:

In my opinion I don't mind it. The acting is rubbish and it has no story line but still. The music may be cheesy but I don't feel the need feel the need for resurection.(Katie!) I have heard it one to many times but I beg to differ that it is not that bad.         THE END...........




That is all.

 

Adios


Kommentarer
Postat av: Veronica

jag håller så med! vilka kloka barn du har hittat stina! jag blir så arg varje gång någon av jonas dyker upp på starlounge och förpestar min favorit sida. usch!

2009-09-21 @ 00:06:28
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0