petepetepete

JAG DÖR. JAG DÖR. JAG DÖR. JAG DÖR. JAG DÖR. JAG DÖR. JAG DÖR. JAG DÖR.





Isabelle och jag hade precis hämtat Katie som hade varit på kalas när Malte säger hej på MSN. Han är en vänlig själ som ville nämna att Pete skulle spela på Torriano Bar i Camden ikväll, och eftersom jag var i London....

Insåg att jag aldrig i livet skulle hinna, men övertalade Nicole (en micket trevlig tjej från Österrike) att bege sig in till stan så skulle vi se vad som hände. För att göra en mindre lång historia ännu kortare så träffade vi på Pete vid nyss nämnda bar!!!! Jag dödde lite men gick ändå fram och utväxlade några ord med honom. Helt plötsligt gör det inte så mycket att konserten på Roundhouse är slutsåld...

Man vet ju att han är lång, men i verkligheten är han ännu längre. Eller så är jag kort (tyst Sarah :p)... Han såg inte sådär jättepigg ut dock, humhum. Vi såg även resten av Babyshambles och Wolfman bland andra. Så häftigt!! När man inte trodde att det skulle kunna bli bättre så spelar han Breck Road Lover. Tjusigt, Pete.

Nu kommer Stina fråga varför jag hade en svensk tjuga med mig... Ehe, alltså jag kör ju på mottot "alltid redo"  (vilket ni som har upplevt min handväska vet) och jag hade en del svenska pengar med mig till London, varav en hundring blev fyra tjugor på Arlanda när jag köpte en cola. tänkte att det skadar ju inte att ta med en, ehehehe.


Livrädd för att vakna i morgon och inse att det bara var en dröm...


Bonne nuit






xx

Kommentarer
Postat av: Maja

avundsjuk

2009-09-02 @ 08:41:05
Postat av: Maja

Förresten gick inte sms:et framt ill Sarah av någon anledning så du får helt enkelt prata med henne på msn eller nåt.

2009-09-02 @ 08:41:53
Postat av: Anna

Vad har lilla Selma gjort för att förtjäna en Hitlermustasch?:(

2009-09-02 @ 11:30:17
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/
Postat av: stina

Trodde aldrig jag skulle säga det här(!) Men denna gången måste ja faktiskt erkänna att tjugan inte var slöseri på pengar (även om alla dina jävla autograf tjugor tillsammans ÄR det!) haha.



.....

förövrigt är ja inte lite avundsjuk...................................................................



-.-'................



jag hatar sverige nu.

Ja vill också...



En fråga; om du hade haft hela hundralappen kvar istället för fyra tjugor skulle du då bett han skriva på den?

(det hade faktiskt varit lite slöseri, ja menar du hade ju kunnat ta typ ett kvitto istället...)



haha.

Antar att du itne tog kort heller? ..



men åh.

åh.

2009-09-02 @ 17:45:20
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: se ovan

....

ja kan inte släppa det.



heh.



allvarligt .. haha.

Varför händer sånt här aldrig mig? :O

Jag tror gud har något emot mig!

2009-09-02 @ 18:41:18
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: Inte så hemlig identitet

Det tycker ja låter som en väldigt fin ide! (förmodligen så kommer han inte ha ett hemligt gig just då eftersom att jag av någon anledning inte är guds favorit barn, men man kan ju alltid hoppas) haha.



Jag har lugnat ner mig lite nu! Har bokat biljett till Malmö (eller iaf till konserten I malmö, och det är ju den viktiga biljetten).



2009-09-02 @ 21:27:21
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: Veronica

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! varför stina varför!?!?! jag dör. när jag kommer på besök så blir det pete-jakt. var beredd.

2009-09-04 @ 22:03:37
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se
Postat av: Sarah

johodå, smset kom.. men lite svårt uppe i fjällen med mottagning och kollen på batterierna bara :)



och jo, kort :D



(fin tjuga du har !!!)

2009-09-05 @ 00:40:53
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Hahah vad roligt för dig!



men neej inge brev?:o va nu va nu vanu !!:)

2009-09-06 @ 20:41:08
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: nicole

YEEIIII.. WE SAW PEEEEEEEEEETE <3

2009-09-09 @ 00:46:36
Postat av: Olivia

åh men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud . (tre ord säger mer än tusen ord)

2009-09-18 @ 10:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0