ang. studsmattor



Min pappa är tuff.



Misstänker starkt att han alltid har varit det.

Hur många har turnernat med en studsmatteshow liksom?


HAHAHA, hade gärna velat se pappa utstyrd till clown eller vad det nu var.
Därför utfäster jag härmed en belöning, på eh vi kan säga 50 kr, till den som fixar.
(Gunnar, har jag inte hört dig nämna något om SVTs arkiv??)

Den där studsmattan stog bakom vår lekstuga i x antal år för att den var trasig och det skulle kosta en mindre förmögenhet att laga den. Till slut fick någon (mamma eller pappa?) nog och den skrotades.



buenas noches



xx


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Buenas dias,



Yes, din pappa är tuff. Din farbror är också en hårding, fråga Go-cart gänget på Öland. No more comments.



Kungliga Biblioteket (Fiiiint som tusan) har tagit över SVT gamla arkiv. Ledtråd. www.kb.se

2009-09-01 @ 08:45:48
Postat av: Frida

HAHA på bilden. (tacka mig)

Fader vår är massa tuff!

HAHA på Gunnars kommentar.

Han och pappa på öland i gocart bilar = små brorsor igen ;) hehe



2009-09-01 @ 17:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0