instabilt




Fortfarande överväldigad av sorg efter datorns komaliknande tillstånd.

Verkar dock som att det ska lösa sig nu. Har spenderat en halvtimme i telefon med en indier som var micket glad och vänlig trots att jag tvingade honom att upprepa allt 27 ggr varje gång jag inte hörde vad han sa pga dialekten.

Datorn upphämtas imorgon mellan 12 och 5. Yayy, ungarna ska hämtas vid halv 4, jag lovar att de dyker upp precis då.


ANNAT KUL I MORRN: THE CRIBS!!!! Me gusta gratis. Kul att jag ar vunnit biljetter till The Rakes som också spelar i morgon. Men det är inte så långt ifrån... Någon gång runt midnatt spelar Pete, även han i närheten av båda dessa ställen... Orkar man frågetecken.

View tonight in a larger map

Kommentarer
Postat av: MAJA

the rakes! pete!



gah vad ledsen jag blir :(

borde fått följa med på rakes för jag bjöd dig på sonisphere.................

2009-09-09 @ 17:23:55
Postat av: ja ä int bitter

måste bara påpeka att det måste vara sjukt tråkigt att bo i london -.-' verkligen.

2009-09-09 @ 18:31:35
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: nicole

ohhh google is the best. google translate me everything from your blog into german!! :D



tomorrow.. PETE!! :P

2009-09-09 @ 18:40:59
URL: http://nicigoestoengland.blogspot.com/
Postat av: Veronica

PETE! Nästa gång du träffar han kan du väl berätta om din fina fd klasskompis som tänker gifta sig med honom. :D btw så gick min första kärlek Jon vidare i Idol igår. Hur hemskt är inte det?

2009-09-09 @ 22:37:59
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0