i'm a realist, i'm a romantic. i am indecisive and that's about it.




Sedde The Cribs på Rough Trade East igår.

Kan inte annat än att älska The Cribs men tror att jag är för kort ibland.



"20-lapp?" undrar Stina nu, jaaa.

Stackars Emmi fick utstå min tillfälliga sinnesförvirring (bästa beskrivelsen jag kan komma på).

Dock befinner sig min näst mest älskade vän - laptopen - på reparation så bild är ej möjlig att tillgå ^^



Vägen hem beskrivs bäst med "intressant" som i "hmm, intressant. hur ska jag hitta en buss hem innan någon kommer på den briljanta iden att de ska råna mig?"







IDAG: ZOMBIELIKNANDE EGENSKAPER



Kommentarer
Postat av: fattig student.

Allvarligt talat. Här lever jag på existensminimum medan du går omkring i LONDON och låter främmande människor kladda på massa 20lappar, som om de inte räkte med dom redan nerkladde hemma...



OCH NEJ, ja tänkte inte ge upp kampen om att övertala dig om att en servett (eller annat icke värdefullt) skulle gå minst lika bra!... hm.

2009-09-12 @ 12:21:25
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha. Okej ja kan väl godkänna det där med konversationen och ja pengarna kanske kommer bli mycket värda någon dag.



MEN(!!!!!!!!!!!!!) pete kommer inte dö i november... De vore bara bra elakt av honom!

I så fall ger ja upp försöket med att få gud att tycka bra om mig .. haha .



Och, fortfarande så skulle ja ha e väldigt mycket större behov av alla dina 20or än var din spegel har!



Och vad är det för fel på McDonalds servetter nu då?... McDonalds kan väl vara minst lika bra samtalsämne som Sverige? Eller?

2009-09-12 @ 13:30:13
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du skicka den där 10/10 spelningslistan då eller kvinna? :P haha.

2009-09-13 @ 15:01:12
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: Sarah

det är dumt att bli rånad..

2009-09-13 @ 23:25:37
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0