helg




Kort sammanfattning av helg:


vendredi

Camden med Johanna, Carolina och Siri. Micket intressant. Dublin Castle gillar vi. Bland annat veks det pappersflygplan och någon var tvungen att tjata sig till en stämpel (som man egentligen skulle betala 3 pund för) för att komma in igen efter att ha gått ut för att prata i telefån. Allvarligt. Emmi och hennes kompisar tittade förbi också, micket trevligt!

Sedan blidde det fish'n'chips på ett fish'n'chips-ställe som var ett fish'n'chips-ställe... Efter ett antal bussbyten hittade jag hem till Bounds Green, haha!


samedi

Med gänget från Camden så besökte vi Siri i West Hampstead där vi även hittade några tyska au pairer. Trevligt, trevligt. I stort sett så såg jag sedan att det stod Brent Cross på en buss och jag drog mig till minnes att det brukar stå något liknande på en buss som går förbi Ally Pally så jag chansade och tog den och turligt nog så kom jag hem även denna kväll! Mitt minne <333


dimanche

I stort sett endast sömn. Har även sett första avsnittet av andra säsongen av Me(a)rlin. Haha, Maja är avis, ERKÄNN!! Kikade ju på Camp Rock också, haha. JAG DÖR.





Bilder från helgen? Icke då.

Här är Nicis bild från helgen för två veckor sedan.

Adios.


Kommentarer
Postat av: MAJA

Inte avundsjuk. Draken är sjukt ful. Och Merlins öron ger mig bara mardrömmar.



Arthur: Merlin where are youuuuuu?

Merlin: Right H-EAR!

2009-09-21 @ 16:04:38
Postat av: Sarah

jag gissar pååååååå....... att.......



det är cola i den där! :o

2009-09-23 @ 18:10:12
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0