fake. rabbit. real. snake. TERRA FIRMA! TERRA FIRMAAAAAAAAAAAA




ETT: Jag älskar The Rakes. Trots att de inte spelade min favoritlåt When Tom Cruise Cries. De KAN dock ha gjort det för dök upp lite sent så missade början.

TVÅ: Me gusta också Terra Firma. Låten är 10/10.


Vänlig själ hjelper världens mindre lyckligt lottade själar att höra:





TRE: Sötaste dörrvakterna igår. De tyckte om mig.

FYRA: Älskar London, men nu endast två veckor till helg hemma i Västerås. Jag längtar så jag kan dö.

FEM: Inte nog med att Greek har börjat (se tidigare inlägg), nya avsnitt av How I Met Your Mother också! HUHUHU jag dör vad roligt. It's gonna be legen - WAIT FOR IT - dary osv.



Sovmorgon i morgon YAY.

Allt är bra och i morgon är det helg och det kan bara bli bättre då.




God afton.


xx

Kommentarer
Postat av: Maja

Vet du hur sur jag jag är på dig?

(Eller mest din telefon...)



Fick ditt sms så jag tänkte: hrm jag ringer coh får ratiskonsert! :D

Så svarar du icke eftersom det jäkla samtalet inte kommer fram!!!!!!!



SÅHÄR ledsen :(

2009-09-25 @ 07:38:03
Postat av: Maja

PS MIN STAVNING NÄR JAG HAR HAR BRÅTTOM ATT GÖRA MIG I ORDNING FÖR BUSSEN = FAIL DS

2009-09-25 @ 07:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0