vi möttes på folktandvården



TRE GLÄDJANDE SAKER JAG UPPTÄCKTE IDAG:



1) Jag ska se Young Knives i morgon. Tydligen ska även The Rakes spela... YESS!!?!





2) Inte ETT, TVÅ eller TRE nya avsnitt av Greek finns på mitt älskade surfthechannel utan FYRA. Haha, Cappie............





3) Hittade världens bästa skiva (VBS) på min dator!!! Trodde inte att jag hade den. Ja, "världens bästa" är väl kanske lite att överdriva, men jag och systrarna har lissnat på den sedan storlek <en-meter-lång, och vi kan sedan länge varenda ton.
Ser fram emot söndagen 11 okt då jag, Sarah och Friday ska roa oss med att lissna på den hela vägen till och från Stockholm... Ja, Sarah delar ju inte vår ovillkorliga kärlek för VBS så hon kommer väl mest vilja slå oss men ;);)







Bra, det var allt, nu ska jag städa lite, åh vad kul.






xx

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha, det roliga är att jag har sett dem live. och inte ni.. herre gud... xD



(jag filmade ju åt dig, du får kika på de nån gång :o)



CAPPIE <3

2009-09-23 @ 18:05:38
URL: http://sjennifero.webblogg.se/
Postat av: Veronica

Nu fick du mig att gråta ännu mer i Petes hatt. :'( Ska göra chokladbollar nu som tröst.

2009-09-24 @ 15:30:31
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se
Postat av: Frida

haha jaaaa!! :D

2009-09-25 @ 16:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0