almost breakdown




herregud.


det var verkligen tre mm från att jag kastade datorn i golvet alldeles nyss, vilket hade varit helt MSNs fel om så hade skett.

jag ville åt bilderna från sälen i somras och de ligger naturligtvis i den delade mappen.

OJ HAR MSN TVINGAT MIG ATT UPPDATERA NYLIGEN?

svar: ja.

hittade inte bilderna och dödde lite. men räknade till tio (fast kom bara till sju innan jag kom på att sökfunktionen finns till av en anledning) och drog ett antal djupa andetag och det löste sig ju. men ändå.



men har även kikat på det bästa som har visats på svensk tv - vilket naturligtvis är sunes jul - och är inte längre arg på msn/diverse personer/vl/världen i allmänhet.







HAHAHAHAHHAHAHA JAG DÖR VAD KUL.

håkan: "vad gör du?"
sune: "jag skriver h på alla mina grisar."
håkan: "jaha" ... "och VARFÖR skriver du h på dem?!"
sune: "för att de heter håk, eh ..HOLGER!"
håkan: "JASÅ?"
sune: "och varför skriver du s på alla fula getabockar?"
håkan: "jo för att den heter su.. su.. SIGURD!"
sune: "det tror jag inte ett ögonblick på! HÄR HAR DU HOLGER!"
håkan: "HÄR HAR DU SOPHIE!"
sune: "MEN HAN HETTE JU SIGURD NYSS?"
håkan: "JA MEN DET ÄR HANS FRU!"



<333

Kommentarer
Postat av: MAJA

Varför inte lägga upp klippet så det bara är att titta? -.-'

Jobbig.

2009-09-21 @ 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0