try to be a decent guy, be a decent guy...



Som folk vet så har Special Needs gjort den bästa skivan någonsin osvosv. Hörde om sångarens nya band The Bon Vivants, och de skulle spela i London igår så eftersom vi skulle ut och fika så drog jag med mig flickorna till Hoxton Square.

Siri skulle inte hinna visade det sig, och i vanlig ordning var jag och Johanna sena (20 resp. 25 min). Alltså, jag vet inte hur hon gör det, men under tiden lyckades Carro hitta på en svensk tjej vid namn Madde som också skulle dit. Snart visade det sig att hon kände bassisten som hette Lewis, och han bor tydligen hemma hos henne för tillfället. Oddsen är ungefär..?

Iaf så blev vi snabbt Maddes +3 på listan. Men inte slapp vi betala 5 pund för det... Bandet var micket bra även om de inte spelade så länge. Sedan fick jag höra hela historien om hennes vän som hade "hittat ett nytt ragg som heter Deborah" - inte mitt ordval - och haha, alltså jag dör. Hon, Madde var helt sjukt rolig men, eh alltså....




xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men du, varför söka kurser? Du får ju inte fly från London när jag kommer nästa år. En av mina gamla klasskompisar har tydligen flyttar dit med. Nu känner jag mer ännu mer fail.

2009-10-14 @ 22:52:24
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se
Postat av: Steven

do you know what songs The Bon Vivants played?

2010-07-13 @ 18:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0