suck




Hade faktiskt tänkt langa bilder och långt inlägg idag men sen kröp jag ner mellan två täcken med en Pepsi-flaska inom räckhåll. Orkar icke gå upp och hämta kamera plus sladd. ELLLER GÖR JAG??? Ska diskutera saken med mig själv och se vad vi kommer fram till...




En månad tills Masha och Frodo kommer på besök!! Vet inte hur det ska sluta...... Pokerhåla, afterski-musik, ciderskämt och andra internskämt om Baby Born-meteorologer, kaktusar och pli-hi-hi-hing plo-ho-ho-hong, bråk mellan Friday och mig som slutar med att vi båda skriker "LÄGG DIG INTE I" åt Maja som säger åt oss att vara tysta. SAKNAR.
Här får ni en söt* bild på de små liven:





* Naturligtvis inte lika söta som jag. HAHA på bilden.


Nu får ni ursäkta, jag har en pepsiflaska och två täcken att återgå till. ADIOSS





xx


Kommentarer
Postat av: Maja

Det tragiska är att jag faktiskt är solbränd där........Fatat hur blek jag är nu då? :(



VAD ROLIGT VI SKA HAAAAAAAAAAAAA :d

2009-10-30 @ 18:16:21
Postat av: Frida

haha. Du ska veta hur mycket jag kommer dryga med dig.

Men hallå du glömde: MEN GE DIG!! xD

2009-10-31 @ 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0