everything you can do, i can do better




Fortsätter min kamp mot allt som distraherar mig från blogg. Trots att jag inte har precis massor att skriva om, eh.



ANNIE GET YOUR GUN






Pappan i familjen här har gjort några filmer till musikalen Annie Get Your Gun så han fick fribiljetter. Jag tog med mig Katie och Isabelle till Southwark där vi mötte upp honom och så gick vi alla och såg den. Micket bra, även om jag DOG på att hon som spelade Annie gjorde massa grimaser hela tiden och han som spelade Frank sjöng som en Tommy Körberg-wannabe....




xx


Kommentarer
Postat av: stina

STINA! jag har en såndär historia€ att berätta nu. hehe.

2009-11-01 @ 13:00:02
URL: http://stinabergdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0