london calling

Skulle langa bilder från fre kväll/lördag om jag hade några, men tyvärr. Eftersom ni är så intresserade så får ni en sammanfattning av de senaste dagarna:

Fredag var vi på Proud i Camden men vi stack rätt tidigt. Skall inte ens nämna hur mitt rum såg ut efter den aftonen.

Lördag återvände jag och Bookie till Camden och kikade på marknaden. Min budget var dock körd i botten men lyckades bli pålurad en t-shirt ändå. Ack. Älskar den dock så all is well. Vi införskaffade även lite presenter osv och Anna bröt typ ihop när hon insåg att hon inte köpt något till sig själv och högg första bästa telefonkiosk, haha.

Sen buss in mot Oxford Street och andra gator med fina namn. Promenad mot Covent Garden och en buss mot jag vet inte var. Iaf tänkte vi fortsätta vårt vinnande koncept med broar. Naturligtvis ville jag se TOWER Bridge men i mitt huvud hette den LONDON Bridge. (Ja, vi hamnade fel pga mig, tyst) Iaf så blev det en lång promenad till Tower of London som var micket större än jag hade tänkt mig. Tänkte även gå till bron men det slutade med att vi tog tunnelbanan efter en lång promenad tillbaka eftersom de alltid reparerar tuben på helgerna. Suck.

Väl hemma kikade vi lite på X Factor och bytte om innan vi begav oss till Muswell Hill där vi åt pizza. Vänlig kille vid bordet bredvid gav oss sin vinflaska - som han bara hade druckit ett halvt glas ur - när de skulle gå. Vi satt iaf och pratade där i ungefär massa timmar tills de stängde till 12. Då buss (det åkte även roliga irländare) till Holloway Road där vi kikade vad min pub var för något. Den var läskig så vi stack.

Söndag åkade Bookie hem och jag lämnade henne på Tottenham Hale. Stansted Express gick inte fram till 1 och ersättningsbussarna gick tydligen inte via Tottenham Hale så hon fick åka taxi med ett annat par som skulle dit. Haha, lite kul.

Igår var jag sjuklig men var trots det hemma med ungarna tills pappan kom hem vid 11. Vi spelade UNO och drygade massor vilket innebar att de var upp längre än vanligt. Dåligt inflytande, Stina.
Bobs musikal (eller ja han har gjort filmerna till den) fick 5/5 av någon tidning så han hade varit ute och firat med champagne osv. Iaf så misstänker jag att han fått i sig lite för när han kom hem hade vi ett långt samtal om att så länge jag är i England är de min familj och de har ansvar för mig och jag vet inte vad. Vi pratade även om att jag är uppe sent och sådär. Visserligen var det mer en monolog än en dialog eftersom han upprepade allt 20 ggr (allvarligt) men skönt att höra ändå.

Idag skulle jag ha åkt ner till centrum och sett Girls på Pure Groove men det fick ställas in när skolan ringde och sa att Katie var sjuklig så fick åka och hämta henne istället. Nu är hon hungrig så nu ska hon få matttt.



På torsdag kommer Emillll, yay! Ikväll Covent Garden med flickorna, huhu. Bookie, skicka bilder!! (ja du SKA få Rom-bilderna...)

Kommentarer
Postat av: carro

Haha, pappan är ju KLOCKREN! Såg du mitt sms om imorgon? När kommer din vän, hinner vi ses innan?:)

2009-10-21 @ 12:10:48
Postat av: Anna

Ooo tack för de fina råden, jag ska försöka följa dem:D tack för ankan också, käkade med bookie idag och fick se alla era fina londonkort! jag vill också!

2009-10-22 @ 21:42:34
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0