ett rött tegelhus



Sitter vid datorn en casa en Suecia.

Alltså jag har typ använt den en gång eller nåt sånt där förut, för jag fick min dator några dagar innan den här kom. Skärmen är ju stor som en inte jätteliten tv. Om grannarna ville skulle de kunna se vad jag gör....


I ALLA FALL.

Idag bär det av tillbaka till Londinium. Flyget går vid 3, men inte sådär jättelångt att åka precis så. Nu ska jag bara packa allt jag vill ha med tillbaka, och hitta lite kläder som Maja och Friday har snott så... Mamma har även bakat bullar. Jag får väl packa ner en 10 stycken eller sådär. Har inte heller glömt mina chipspåsar!!


Inte har jag lyckats tagit ett enda kort under helgen heller. Duktigt. Får väl sno andras... Typ Rockfotos. Green Day igår var massa bra!

Nu måste jag skriva ut mitt boardingkort. Ryanair <333 Först tvingar de mig att checka in online och skriva ut mitt eget boardingcard. Sedan tar de betalt för det...




ADIOS

Kommentarer
Postat av: Anna

har du någon bättre idé kanske:P?

2009-10-13 @ 00:38:50
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/
Postat av: Frida

trycker på ogilla-knappen

2009-10-13 @ 07:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0