inlägg orsak: arg



OK.



SAMMANFATTNING.



I torsdags (Herregud det är en vecka tillbaka i tiden. I have failed) dök Emil upp. Hittade den lille filuren på Tottenham Hale TROTS att han inte ringt/skickat sms på Stansted Express som jag sa. Till slut insåg jag att det inte var nån idé att vänta så tog tuben och JA DÄR SATT DEN. Hans telefon var ur funktion så att säga.

Vi lämnade väska hemma och begav oss ner till Covent Garden/Leicester Square (de har massa restauranger där) så vi åt mat. Gick även och kikade på massa saker typ LEJON VID TRAFALGAR SQUARE (fortfarande lycklig över det - men har ju redan langat bild). Hm tror vi sedde Buckingham Palace och sådär med... Eftersom jag är micket snål tvingade jag Emil att åka 29an med mig till Wood Green och gå hem vilket tar typ en halvtimme. Älskar bussar <333 Eller ja, busspriserna iaf. Tuben </3

IAF. För att återgå till att berätta om veckan. På fredagen åkade vi till Natural History Museum eftersom jag ville se dinosaurieskelett... Eh, ja alltså.


 

Micket tufft.

 




Det där är Emil och en rulltrappa som jag var tvungen att åka upp för eftersom det var en stor rund sak där. Sprang runt som en femåring på muséet och tryckte på alla knappar jag hittade. Micket intressant.





De hade även en massa djur. Tänkte att jag skulle ta lite kort åt Anna innan hon åkte till Australien så att hon skulle veta vad som väntade henne. Nu hann jag ju inte langa bilder innan hon åkte men ANNA OM DU LÄSER SÅ ÄR DET HÄR TVÅ KOALOR. Det är visserligen två koalor även om du inte läser men eh...





Sen var jag tvungen att gå till Gloucester Rd, som låg åt helt fel håll, bara för att Special Needs har gjort en låt som heter så...






Buss till Hyde Park Corner. Därefter LÅNG promenad längs Piccadilly till Piccadilly Circus. Sen äta mat, därefter Soho och Chinatown. Gillar Soho. Inte trevligaste kvarteren i stan, men bra micket trevligare än när det var Londons Red Light District...


Sen har jag inte fler bilder... HUR LYCKAS?? Iaf så slutade inte kvällen i Camden med flickorna som planerat, utan vi gådde vilse och satt och pratade i en park istället, HAHA.

 

Upp TIDIGT på lördagen, dvs kvart i 7. Skulle göra högskoleprovet på Svenska Skolan i Hammersmith, vilket är andra sidan stan ^^ Vet inte vad jag tyckte minst om; provfanskapet eller folket som gjorde det samtidigt som mig... IAF så spenderade Emilio tiden genom att åka till Buckhurst Hill och kika på huset och området han bodde i förut.

Hem och vela. VAD GÖRA?? Slutade med att vi träffade Carro på Dublin Castle och sedde ett band som visade sig vara micket bra. Helt sjukt vad roligt folk det finns. 60-åriga gubbar som dansar vilt och stöter på 20-åringar... Johannas kompisar som dansar micket bra... Eh ja.

Söndag var lite lugnare och lite mindre promenader. En tripp ner till Tottenham Court Rd blev det iaf. Var det allt?? Jag minns inte. Måndag var jobb iaf. Emilio åkte hem så vi lämnade honom vid tuben... Det var det mest intressanta som hände, HAHA.

Tisdag är ju vår dag att träffas så begav mig till Camden för att träffa Siri och en ny bekant till henne som visade sig heta Marie. Helt sjukt hur lik min den tjejens musiksmak är... Siri ville se The Drums så vi gick till Barfly som låg tvärs över gatan från puben vi satt på. Men det var utsålt. Ack.

Onsdag var jobb men på torsdagen träffade jag Siri och besökte Harrods med henne. HJÄLP vad dyrt allt var där inne! Det värsta var att vi hade ju totalt ca 5,50 pund tillsammans. Jag önskar att jag skämtade där men jag hade 4 och Siri hade 1,50. De hade helt sjukt micket julprylar och temat var Trollkarlen från Oz för att fira nåt jubileum VA? Inte helt säker på vad jag tycker om det...






Promenad upp förbi Buckingham Palace och bort till Denmark Street (coolt ställe!) eftersom jag skulle ta buss från Tottenham Court Rd. Lyckades naturligtvis även ta fel buss (Sarah kommer skratta......) men hittade hem TILL SLUT. Skicklig.


Idag har jag tagit hand om ungarna och sen var vi ner till the West End för att se Annie Get Your Gun på the Young Vic. Den var massa bra! Skriver lång recension i morrn eller nåt. MÅSTE SOVA.


I morrn Barfly med flickorna. Även ungarnas Halloweenparty. HAHA.

SKRIVKRAMP.




adios xx


Kommentarer
Postat av: majsan

Och du var arg pga...?

2009-10-31 @ 19:50:27
Postat av: Anna

haha fint stina tack:) har dock inte sett en koala har nere an! bara massa pungrattor o fladdermoss! Dem ar overallt. okej en kanguru ocksa

2009-11-10 @ 10:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0