funfairs & heartbreak



I stort sett varje gång jag hämtar Katie & Isabelle så lyssnar jag på min favoritskiva i bilen. Det var den enda skivan jag hade med mig till London, och den fick följa med trots allvarliga besvär med övervikt osv eftersom jag vägrar åka någonstans i mer än en vecka utan den.

Naturligtvis hatar ungarna skivan innerligt eftersom den är så fantastiskt tråkig (enligt Katie), dålig (enligt dem båda) och så hör man inte vad han sjunger (enligt Isabelle). De har dock hittat en låt som är "ok" och ibland hör jag dem nynna på den här hemma! HAHAHA yesssss jag har lyckats!!



Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Ja... du och din musik var säger man ! ;)

2009-10-01 @ 23:37:22
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: Veronica

grattis :) jag slipper köra nu?

2009-10-02 @ 01:38:19
Postat av: Frida

Vem fick du skivan av då? :p

2009-10-02 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0