dålig

på att uppdatera, I KNOW.


Men Emilio har ju varit på besök och sådär så vi har varit ute och sprungit. Langar bilder sen när jag har flyttat över dem på datorn.




Nu måste jag gnälla lite för det är ju det den här bloggen verkar går ut på.



1) Jag dödade mina leggins idag. Lycka. Tänker verkligen inte avstå från att använda dem ändå. Har jag bestämt mig för att ha på mig nåt så har jag det. Detta gäller även tjocka tröjor i 25 grader och tygskor i temperaturer runt -5. Tur att mamma inte läser.

2) Micket arg över något så oväsentligt som en roman. Har väntat på bokfanskapet i ett halvår och när man äntligen får läsa den så visar det sig att den har sämsta slutet någonsin. Så katastofalt slut att jag inte ens har något att jämföra med. Tänk typ det faktum att Lancelot dör i King Arthur x10. Hemskt. Borde skicka brev till författaren och kräva mina pengar tillbaka. Skadestånd över bortfastad tid skulle inte heller skada. Jag dör.

3) Äntligen ska Julian Casablancas spela i UK. Närmare bestämt 16 december. Släpps biljetterna om nån dag eller så? JA. Har jag pengar? NEIN. Ni i Sverige borde passa på att se den lille filuren den 1 dec i Stockholm.


Bara för att jag är en vänlig själ (och naturligtvis för att demonstrera exakt hur ledsen jag är) så får ni en stor bild på Julian.




Det var allt.



xx


Kommentarer
Postat av: stina

du kan ju bara vraa tyst om dåliga böcker.

här sitter jag i lilla piteå under höstlov och läser den jävla teoriboken om och om igen.....................................................................................



DÖ.



jävla bajsbok.

2009-10-27 @ 21:57:47
Postat av: Veronica

tänkte bara upplysa dig om att John har skaffat facebook. ;D haha

2009-10-27 @ 23:00:21
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0