bookie & cookie


Hittade Bookie igår. Eller hittade Bookie mig?





HUR SOM HELST så åkte vi till Piccadilly Circus.




Bookie vid Piccadilly. Lägg märke till att jag har fått med en dubbeldäckarbuss...






På en pub i Soho träffade vi några roliga killar från Glasgow. Den ritade en fundersam (se frågetecknet ovanför) katt på Anna och bjöd in oss på fest någonstans. Om ni är intressade så kan ni ringa Muzzy.




Idag begav vi oss till Oxford Street. Där hittade vi bl. a. Primark (=BILLIGT). Sen gådde vi via Piccadilly till Trafalgar Square.



Telefån...


Bild till Anton...





MÖRDARDUVA.





En glad Anna och Lord Nelson. Inget lejon....




Sedan hittade vi Jacobus Secundus.





Naturligtvis lyckades vi även hitta Jehovas Vittnen eller liknande. Lägg särskilt märke till "
You know you are guilty and deserving of an eternity in Hell."





Sedde vi.





På Westminster Bridge gådde vi förbi en skottte...





Sen hittade vi en pub, typ The Wellington eller nåt. Anna habló con su padre. Mi espaniol* es muy bueno.** 

* klaga inte, jag kan stava.

** Är det här grammatiskt korrekt??





Tvingade även med Bookie till Waterloo Bridge för att kolla på solnedgången. (Lissna på Waterloo Sunset av The Kinks så verkar det plötsligt micket vettigare...)



DAGENS SOUNDTRACK:


Kommentarer
Postat av: MAJA

Duktig, nu akn vi lyssna!

Jag har förresten tagit hem en ledighetsansökan så vi får prata om besök i helgen ;);)

2009-10-17 @ 14:55:49
Postat av: Anton

Bild till mig?? Vad menas?

2009-10-17 @ 18:46:04
Postat av: Anton

Aha såg inte att det stod Canada xD

2009-10-17 @ 21:44:42
Postat av: Veronica

men va??? död åt duvan!!!!!!!!

2009-10-18 @ 00:29:32
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se
Postat av: Anna

ooooh jag också vilja vara med cookie o bookie i london:(



Folk skötte sig så inga skandaler läckte ut igår btw^^

2009-10-18 @ 13:43:02
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0