växthuseffekt <33



Situationen är som följer:


Temperatur utomhus: 12 grader*

Temperatur inomhus: 15 grader**



* För att vara november så känns detta micket varmt (åtminstone för någon från Sverige) så det är HELT ok. Saknar dock snö, ehe.

** Ok, jag kan ha överdrivit lite, men för att vara temperatur inomhus är detta INTE OK NÅGONSTANS. Jag sover med långärmad tröja, mjukisbyxor och två duntäcken. Hade det varit mitt hus hade jag eldat upp en stol eller något bara för lite värme.



Hur som helst. Lyckan är total. Idag kommer det hit några för att isolera vinden. Detta MÅSTE ju innebära att det åtminstone blir 17 grader inomhus = endast ett duntäcke WIIIIIIIIIIIE!!




xx

Kommentarer
Postat av: Johan

Ställ dej och gör lite jumping-jacks så ska du se att du blir varmare snart ;)

2009-11-23 @ 15:23:53
URL: http://johankallstrom.blogspot.com
Postat av: Sarah

;)

2009-11-23 @ 18:59:12
Postat av: Gunnar

Vänta tills vintern kommer.Det är då du får se de snygga isrosorna på insidan av enkelglas fönstren....

2009-11-23 @ 21:10:05
Postat av: Anna

inne 22 grader

ute 29 :)

2009-12-04 @ 03:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0