stina & stina en londres


WIIIIIIIIIIIE!! På torsdag kommer Stina till London!! JAG DÖR VAD ROLIGT. Speciellt med tanke på att vi träffades på språkresa i England. Vet att Stina har saknat Primark... ;);)


Om Stina får langa bilder från språkresan (vilket hon tydligen får!!) så får jag också












Tre av fyra bilder tagna på McDonalds, naturligtvis.

Känns som att Torquay var hur länge sen som helst, men det är inte mer än fyra år... Helt sjukt vad livet har förändrats sedan dess.








xx

Kommentarer
Postat av: okänd och inte med på bilderna...

hahahaha. jag dör lite. liten och hetsig som satan, och fyra år är väldigt länge :P

2009-11-11 @ 11:34:31
Postat av: stina (igen för jag dör lite)

Alltså.... Jag ser ut som ett jävla troll på bilden där jag är själv ^o) Jag gillar bilden på den där killen som du stalkade! haha, hade typ glömt honom (bara typ.. tror jag förträngt det).

sen skrattade hela min klass åt att jag bara har rosa kläder, vi tittade på mina bilder med (eftersom att... jag inte äger en enda rosa tröja nu och definitivt inte känner något behov av det) haha.



Jag hade bara rosa kläder, och några gröna. Jävla barbie! xD hahahaha

2009-11-11 @ 17:30:40
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: 3

glömde säga att imna örhängen samt halsbandet är bedårande...................... pft!

2009-11-11 @ 17:31:54
Postat av: Veronica

Tänkte svara på din fina fråga.



Ja, twilight är dåligt skriven. Alla figurer är stereotyper, Pattinson fick roller om Edward, jag blev arg när jag hade läst ut boken så jag väntade typ en vecka innan jag kunde börja på den andra. Och, eh.. PATTINSON är med i filmen. Bara det är värt ett dvd-bål.



NU till det viktiga. London, Emma och Therése frågade om jag ville hänga med veckan efter nyår. Det är tveksamt om jag kan då (vet ju inte om du är hemma heller). Sen blir det kanske i april, det beror på vilka kurser jag läser i höst. Men jag måste ju komma vid påsk så vi kan dricka vin. Annars blir det väl i sommar. ;D

2009-11-12 @ 19:09:29
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0