lycklig



WIIIIIIIIE LÖRDAG!!!


Visst.

Kul att jag inte har sovit 20 h det senaste dygnet pga sjuklighet. Jag dör.


Irstagänget är i Sälen och gör Gud vet vad. Förmodligen inte så micket skidåkning. JAG VILL OCKSÅ. Men nej jag måste vara i LONDON.......

Ehe, när jag tänker efter......


Fast sjuklighet är lite bra, för antal pengar jag har spenderat uppgår ju till en total summa av noll. Måste spara för Frodo och Maj-ha kommer snart... Friday har dock varit lika dryg som vanlig och i ca 3 veckor tjatat om att jag ska fixa biljetter till The Sounds, och nu har även Maja börjat tjaffsa.

JAG HAR GJORT DET ERA SMÅ PLANERA-ALLT-MASSA-VECKOR-I-FÖRVÄG-MONSTER.


ehehehe





Friday har även skaffat blogg (igen, vi minns hur det gick förra gången...) så jag förslår bilden ovan som profilbild...



Före att berätta lite om veckan så har jag sovit. Micket. Måndagen så sedde jag ju roliga band i Hoxton med Marie. I onsdags var jag ner till Oxford Street och kikade lite på HMV med Johanna. Me gusta HMV. Idag ska jag kolla på X Factor. JEDWARD <333 Har ju inte så micket annat att göra om man säger så.




xx

Kommentarer
Postat av: Fruda

TVÅ DAGAR KVAAAR HUHUHU :D

2009-11-21 @ 17:10:49
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Hahah jo det blev visst skidåkning:D Jag är blågul hela jag nu. . . (Backen var av is)

2009-11-23 @ 14:41:10
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0