kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk




Åh, jag dör.


1) I natt hade jag JBD (Jordens Bästa Dröm). Jag låvar. Först när jag vaknade kom jag inte ens ihåg att jag hade drömt något. Sedan kom vaga bilder tillbaka allt eftersom och den där känslan av hur löjligt glad jag var när jag drömde. Försökte desperat somna om men det gådde inte... Besviken.


2) Duschen funkar ej, så man får använda badkaret. Finns fyra temperaturinställningar:

a - KALLT.
b - Ljummet
c - Något varmare än ljummet
d - Kokhett

C är det bästa alternativet när det gäller dusch men fortfarande alldeles för kallt.


3) K-Tangenten på datorn är halvdöd. Det är lite roligt*.


4) Maja och Frodo åkte hem igår. Lessen. Men typ tre veckor till hem WIIIIE. 

Och SUCK, Friday har gjort en Facebookgrupp som går ut på att jag ska bli medlem på den där stalkerhemsidan om gruppen får 200 medlemmar. Kommer ju dock aldrig att hända så känner mig rätt säker ändå, HAHA. Tror att det är 18 eller nåt nu ^^






*inte roligt någonstans





Langar bilder när jag har fått dem från syrror och sådär. Äger även en biljett till Julian Casablancas den 15e. Lite kär i den mannen. Ikväll Bon Vivants med Marie yayy! Me gusta. Hey do.







xx

Kommentarer
Postat av: Veronica

hahah jag borde bjuda in hela klassen till stina-gruppen. :D haha

2009-11-27 @ 17:40:12
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se
Postat av: Maja

Alla ska bjuda in alla som känner stina!

2009-11-27 @ 22:27:26
Postat av: Maja

...för i övrigt saknar jag dig och London :(

2009-11-27 @ 22:28:02
Postat av: Veronica

jag hittar inte din grupp på facebook. :'(

2009-11-28 @ 21:14:56
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Haha du är rätt rolig du !

2009-11-28 @ 23:58:41
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: sara

håller med emina asso. haha,

2009-12-04 @ 07:52:54
URL: http://mattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0