JAG. DÖR.



HAHAHAHA Emina har precis gjort min dag typ 30247 ggr bättre.








Alltså, jag saknar Irstagänget helt sjukt micket. Tror att närmare 3 månader i London har fått mig att halvt glömma precis hur underliga och galna, men roliga, idéer de kan komma på. I det här fallet hade tydligen JT, Erik och Alex kommit fram till att de skulle klä sig såhär på halloween:







Alltså JT... Emina ser mindre glad ut i bakgrunden ^^







Haha, jag saknar Jonh. Det finns absolut INGEN som han. Granne och barndomsvän som jag har känt sedan vi flyttade till Irsta 1992. Vill så gärna visa honom London, så hoppas att han kommer hit på besök någon gång...










saknar er


xxxxxxxxxxx

Kommentarer
Postat av: emina

Hahah naw du fick denna hemska händelse till att bli både rolig och hjärtegripande! Vi saknar ju dig med stina:)

2009-11-02 @ 19:04:36
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: emina

den var jätte braa. jag evt dock itne om det bara var tack vare skådespelarna den var bra men ändå;) mmm fläck i pannan <3.

men ella den förtrollade gillar vi ju hahaha:D

och ååh suck nu blev jag ju tvungen att kommentera detta inlägg igen

2009-11-03 @ 18:23:32
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0