jag skriver inte på något


Ehe, i måndags sedde jag och Marie några band i Hoxton. Ett av dem såg ut att endast bestå av folk man kände igen...




Trummisen liknade Jim Carrey. Gitarristen såg ut som John Lennon på bild ovan, fast med kavaj och jeans som såg ut som de transporterats från 70-talet i en tidsmaskin. Den ena gitarristen och sångaren var micket lik Moneybrother, fast med mer skägg...





Ok den ena killen som spelade keyboard var inte lik någon förutom möjligtvis han som spelar Cromwell I The Tudors... När de hade en låt kvar visade det sig att det hade varit en keyboardist till på scenen hela tiden (!). Han såg tyvärr inte ut som Handväskan (är tyvärr verkligen rätt ord här?) men däremot Dave Grohl fast en dm längre hår. Den andra sångaren, som även var bassist, var spökligt lik någon som hemma i Västerås tydligen även refereras till som "Snygg-Viktor".........



Kände att jag måste dela med mig av detta.

 

Vim tecum

 

 

 

 

 

 

 

xx


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste skicka mig bilder :)

2009-11-20 @ 10:36:11
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sv: ja, London känns helt plötsligt som en väldigt lugn och trygg stad.:P Jag är dock lite besviken för att du inte har sett harry potter än.



jag fick dricka cola idag som tröst när jag blev utelåst. :P men då hittade jag roligaste presenten. en spargris med union jack som mönster (självklart så var det färgade "diamanter" för att höja kitch-nivån). jag blev lite kär i den lilla grisen.



iaf så kollade patrik upp vad det skulle kosta att tågluffa igenom uk. jag tror att det skulle kosta 3000 för en månad.

2009-11-21 @ 00:34:26
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se
Postat av: Sarah

Du är ju så pinsam :p



men snygga?? ja ;)

2009-11-21 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0