past life





Yes I remember now. Vividly.






"idealist illuminating path to future" - HAHAHAHAHA jag dör vad det icke passar in.

http://www.thebigview.com/pastlife/





Camping gick micket bra. Ingen dog, vilket alltid är positivt. Rolig kväll med roligt folk.

Försäkring till London är fixad så nu är det flygbiljettens tur. 16 augusti närmar sig snabbare än vad jag trodde att det skulle göra. Ännu kortare tid tills alla Irstapojkarna förutom Anton och Jonh ska iväg och göra lumpen. Granis sticker nu till helgen och i början av augusti är det Jt och Alex tur. Erik försvinner lite senare.

Alla försvinner känns det som. Sarah ska till Karlskoga, Anna ska till Australien...
Inte konstigt att man inte vill stanna här.



xx

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart man inte vill bli kvar när jag lämnar stan! Jag åker i oktober räkna lätt med ett besök innan:D

2009-07-24 @ 00:00:32
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0