frodo er arg




idag besökte jag och min kära syster Friday Ica Maxi eftersom vi tycker att det är en micket trevlig plats. Vi skulle även panta burkar (127 kr yay!) och handla diverse olika prylar. Tyvärr var Friday massa arg och ville slåss. Jobbig unge :(




PELLE!!!!!!!!!älskar min bil <3333333


en glad pelle!!                                              en arg friday :(




Min andra syster (som också var arg idag, vad är detta?) har vunnit biljetter till Sonisphere så vi tänkte bege oss ner dit nästa helg. Om någon - jag tittar på er, Anna och Sarah - vill åka med så finns det plats i bilen...



Vi ska se Hives, jaaaaaaaa!





xx

Kommentarer
Postat av: Maja

jag är bäst :D

(vi ber mamma maila chris?!)

2009-07-13 @ 13:12:31
Postat av: Maja

Ännu bättre: VI RINGER CHRIS?!

2009-07-13 @ 13:14:36
Postat av: Anna

VUNNIT!?!?!? vad är det för jävla turbarn!:O

2009-07-14 @ 12:12:16
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0