yes i'm gonna be a star



Så fort det börjar snöa så märks det att två saker inte finns i London:


1) Vinterdäck

2) Snöplogar


Ungarnas skola är antagligen stängd imorgon. Katie är arg för hon säger varenda morgon "I'M NOT GOING TO SCHOOL" och den enda dagen hon VILL gå till skolan för att det är roligt så är den stängd.


Mer orolig över snöstormen som ska svepa in i morgon och ge 20 cm snö... Det ska ha gått över på lördag men tänk om tänkom tänkomtänkom osv. Kommer inte komma hem!!!!!!!!!




Jaja. Idag åkade jag ner till Camden och träffade Marie. Vi roade oss med att beklaga oss över att vi inte hade några pengar. Sedan promenad längs kanalen till Kings Cross. KALLT. Sedan började det snöa också. HMHM.


Så kall att jag kröp ner bland duntäckena när jag kom hem. Somnade och sov lyckligt i ett antal timmar. Imorrn är det tvätta/städa/packa som gäller. Döda mig. Om jag får pengar tidigt så blir det shoppingvända också.



Har ingen känsel i fingrarna längre så god natt.







xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0