what to do...




Åhhhh, jag hatar morgonen. Soljäveln lyser in genom fönstret och bländar mig. VARENDA dag, för på något sätt lyckas gardinen alltid skapa en lucka under natten som solen lyser igenom. Ack.


Hur som helst så har jag fått iväg ungarna till skolan och diskat. Bra Stina. Nu är frågan: vad göra?


Som jag ser det har jag tre alternativ:

A) Slå in julklappar

B) Spela Sims

C) Sova



Kan ju säga direkt att alla alternativ som innebär att jag måste lämna sängen går bort. Sims är lockande men känns lite som slöseri på tid. Då kvarstår alltså sova. Med tanke på att jag fick ca 2½ timmes sömn känns det ju brabrabra.

Nej tror att jag satsar på D) Skriva kort till de som behöver det mest. Vad jobbigt att frimärken kostar pengar. Eller det är mest jobbigt när jag inte har några pengar, vilket iofs är ungefär 80% av tiden.




zz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0