off the record



Känner att det är hög tid för inlägg nu. Bloggen tog helgledigt utan att konferera med mig om det. (God jul och blablabla osv. Är ju ändå hemma nu så ni som ville önska mig en glad jul har ju gjort det. Plus att jag hatar när folk önskar god jul på nätet/tv/i reklam osv)



ANYWAYS, jag sitter vid datorn på nedervåningen.


Fördelar med detta:

- All gammal* musik/bilder/prylar/spel över huvudtaget finns här.

- Micket trevligare att sitta i källaren

* med gammal menas "äldre än mitten av juni 09".


Nackdelar:

- Alla nya bilder är på nya datorn

- INGET LJUD.



Det här med ljudet har ju fått ett antal hjärtan** att brista. MEN NU BEHÖVER VI ICKE FRUKTA LÄNGRE. Papsi har införskaffat högtalare så nu kan vi spela LP-skivor igen!! WIIIIIIIIIIIIIIE!!


** läs Stinas, Majas och Fridays hjärtan



LISTA PÅ LP-SKIVOR SOM FÖRKNIPPAS MED PAPPA/HEMMA:***


1. Sanna berättelser ur livet - Svenne Rubins

2. Help! - The Beatles

3. Born in the USA - Bruce Springsteen

4. Super Trouper - ABBA

5. Break of Hearts - Katrina & The Waves



*** Var vänlig observera att ingen hänsyn till kvalitet har tagits.




Skulle ha sammanfattat vad jag har haft för mig de senaste dagarna här om tillräckligt med energi fanns. Har dock kommit på en sak som har irriterat mig extremt länge. Delger snart med bildbevis!! Ska äta lite mat med papsi. Frodo är på cup i typ Danmark**** och Maja och mamma är hos mormor.

 

 

****läs Lund

 

 

 

 

xx


Kommentarer
Postat av: Maja

Vadå det där är bara kvalitetsmusik???? (Speciellt skiva 1!!!!)



Eh glöm inte Mammas LP-singel med WHAM!

2009-12-27 @ 23:24:31
Postat av: sara m

skall du vara med irstagänget på nyår? :)

2009-12-29 @ 11:47:54
URL: http://mattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0