nymåne



Först måste jag bara nämna att IKEA är en micket bra uppfinning. Jag åt en lussebulle - busselulle för Frodo - men den var inte så god. Har även köpat choklad, men de hade inte Schweizernöt. Ack.


Jaja, nu till det som det här som jag måste få dela med mig av. Tittar just nu på New Moon.



ALLTSÅ.


Mina kära vänner. Från i stort sett alla har jag hört att denna film ska på något vis vara allt ifrån "fantastisk" till "okej". Ingen har ens nämnt något dåligt med den. Nu undras följande: Har vi verkligen sett samma film?


Har inte ens sett hela än men är det ingen annan som vill strypa Jacob för hans extremt irriterande röst som skär som naglar mot svarta tavlan i mina hörselgångar? Plus att han ser så... fjantig ut.


Slutsats:






NEJ! Förstår inte denna Edwardhysteri.





NEJNEJNEJ!! Döda mig.





JA! <3 Jasper är den enda som är tuff. Vänta bara till nästa film... Eller om det är fjärde filmen.





EHEHEHE.

JA! (förlåt, jag vill säga nej men... det går icke.)



Sammanfattning av slutsats:


Alla karaktärer är underliga.
Edward är dålig, Jacob är ännu sämre, Jasper är tuff och vargarna är vältränade.
Kan även tillägga att Bella bara är fail. Suck.










xx

Kommentarer
Postat av: stina

alltså 1. vagarna är så jävla töntiga när dom kommer på ängen så att jag dör! 2. Pattinson har världens snyggaste ansiktsdrag 3. titta inte på Jacobs ansikte, då blir det fail. 4. Jasper är bara väldigt väldigt underlig och jag skrattade ihjäl mig åt honom -.-'



SÅ.

Filmen är bra pga av Robert Pattinson !

2009-12-09 @ 11:23:13
URL: http://stinabergdal.blogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Hahaha...

Jaa.. Njemne den är ju inte super bra jag fattar itne helelr arför alla har sån hysteri om filmen. Jag väntade bara på att bella och jacob skulle börja hångla men det hände ju inte då var det inge kul . alla är fula:(

2009-12-09 @ 13:06:44
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: Frida

Det ska vara mammas busselullar.

2009-12-09 @ 15:49:37
URL: http://wearenotlivinginamerica.blogspot.com
Postat av: Sarah

jag håller helt med om bella, stör mig massor på henne faktiskt. jacob är bara dryg :p. edward är underbar men känns som om han är mer underbar i de senare filmerna typ. vargarna är coola, i vargform.... jasper? dö. ALICE <3

Jag tycker att new moon filmen är dåligt gjord i sista delen, de händer för mycket på för lite tid typ till skillnad från första delen typ. eller nåt sånt.

2009-12-09 @ 16:05:15
Postat av: Veronica

äntligen någon annan som inte gillar detta! HURRA! ner med allt (speciellt Pattinson!).

2009-12-10 @ 00:42:17
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se
Postat av: Anna

vem bryr sig om vem som är bra eller inte. titta pa jacobs kropp och var tyst kvinna!

2009-12-10 @ 16:57:20
Postat av: Veronica

Anna, du vet om att Jacob är 92a och inte 91a va? :P

2009-12-10 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0