if i was a rich girl...

Glömde berätta om min uträkning jag gjorde idag.


Det finns fyra små affärer nära mig som jag köper Cola från när jag är på väg hem. Det kostar £1,71 överallt. En av dem har dock sänkt priset till £1,59 WIIIE.

Tyvärr är det affären med indiern som av någon anledning har fått för sig att jag verkligen vill "make party" - hans ord - med honom. Varenda gång jag går in där frågar han om jag har haft en rolig kväll. Säger jag nej säger han att han kan göra den bättre. Säger jag ja säger han att han kan göra den ännu bättre. Är det inte bäst att han tar mitt nummer ifall han hittar på något kul att göra?? NEJ DIN JÄVLA IDIOT DET ÄR NOG ALLT FÖRUTOM BRA.


Jaja valuta.se säger att 12 pence är 1,39 kr. Inser ni vad jag utsätter mig för bara för att spara 1,39 kr?! Tänker börja handla i affären bredvid. De undrar åtminstone bara ifall jag är polack och drar massa skämt om polska ord för plastpåsar och sådär. Sedan måste de förklara alla skämt men jag brukar ändå inte fatta. Oftast har skämten ingen poäng och de som har det är inte roliga...

Kommentarer
Postat av: carro

hey you! 1,39 kommer du tjäna sjukt mkt på i längden! Hahaha

2009-12-16 @ 13:12:34
Postat av: Sarah

polack xD

2009-12-16 @ 18:58:04
Postat av: Gunnar

3 st 1,5 liter för 20 kr på ICA Maxi...

Du blir lycklig när (om, Ryanair) du kommer hem.

2009-12-17 @ 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0